Pátek

09.01.2015 20:23

Poslední den: dopoledne proběhla lyžovačka a závody ve slalomu. Sjezdovka patřila skoro celá jen nám, proto jsme si dnešní lyžování pořádně užívali. Po obědě se tu dost rozpršelo, oteplilo a sníh začal mizet před očima a měnil se ve vodu :-( Nakonec jsme měli celý týden tedy docela slušné počasí a jsme rádi, že jsme nejeli o týden později. Odpoledne bylo ve znamení balení. Nooo, chtěla jsem vyfotit jak to tu vypadalo a natočit průpovídky co vycházely z pokojů. Na to jsem nakonec neměla odvahu :-) Bylo tedy opět veselo. Malá ochutnávka: Mnoooho věcí co není nikoho; mnooooho věcí co je všech; párování ponožek??? to snad nemůžu ani komentovat ;-) ; následovaly speciální soutěže při hledání toho a tamtoho... Dospěláci si museli dát na chviličku pauzičku, před kterou vydali pokyn: "Nikdo neotvírejte již své tašky" :-) :-) No a soutěžní otázka i pro Vás: Jakpak to dopadlo po 10 minutách po návratu na pokoje??? Ano, správně, u někoho byla potřeba najít "něco" v zavazadle, takže částečně opět vybaleno :-)  Dál se pokračovalo v lovu hraček pod postelí, příprava věcí na sebe do autobusu (a že to byl u některých modelek a modelů oříšek, protože taková mikča se nehodí k těmto kalhotům apod.). Můžu říct, že já jsem si troufla balit tři pokoje. Někde to šlo docela hladce, jinde jsem nevěděla, jestli ještě vnímám realitu, nebo už se mi bude o ponožkách i zdát. Když už jsem dobalila dětičky a začala mít pocit zdárného konce, potkávala jsem cestou do svého pokoje prozměnu své věci, herní pomůcky apod. a úsměv na tváři opět pomalu mizel. Mám takový pocit, že jsem s sebou opět brala vybavení celé školky a své domácnosti (pravda - nic nám nechybělo).

Po večeři probíhalo vyhlašování všech soutěží, udílení cen a diplomů. Teď už se na pokojích čtou pohledy a nemyslím, že bude dnes brzy slyšet oddychování. Dětičky se na Vás tak těší, že se mění v pěkně divoké Ámosky :-).

Zítra pro nás přijede autobus v 10.30h. Odjíždět bychom měli stihnout do 11h. a příjezd do Prahy je tedy naplánován kolem 13.15h. Pokud by byla větší časová změna, dám vědět. 

Fotečky se pokusím přidat ještě dnes, ale neslibuji, že najdu v tom organizovaném nepořádku všechny fotoaparáty. Máme ještě videa z dnešních závodů, ale na ty bych se vrhla asi v průběhu příštího týdne.

Až budete dětičkám vybalovat a přišli byste na věci, které chybí, či naopak - můžete využít stránku  - "Kniha návštěv". Snažili jsme se, aby nakonec měl opravdu každý jen své věci, ale věřte jednoduché to letos nebylo :-(

Doufáme, že se dětičkám celý týden líbil a budou na nás vzpomínat ve veselém duchu. O to jsme se celý týden snažili.

Mějte se krásně a zítra Vám ty zlatíčka přivezeme. Radka