Úterý

05.01.2016 17:54

Tak jsem včera úplně zapomněla napsat, že pro letošek máme novinku a to rozvičku před snídaní. Včera vedl rozcvičku Frost, kterou jsem bohužel nestihla vidět, ale slyšela jsem pokyny k provedení cviku: „... ták a teď procvičíme pravou hemisféru, levou... teď stříháme ušima...“. Prý budou fotky – takže až uvidíte své dětičky jen tak stát na chodbě v chatě a myslet si, že nic nedělají, tak je to omyl – oni se rozcvičují :-)

Dnešní den začal také rozvičkou, kterou vedl vedoucí dne Martínek s pomocníkem Honzou. Protože nějak po ránu nestíhám, opět jsme neviděla, tak jsem se ptal jaká byla – tak prý kvalitní, celková a dóóst dobrá :-)

 

Dnes probíhala opět lyžovačka po oddílech – někde se opět tvořily delší fronty na vlek, ale před obědem se nám sjezdovky vyprázdnily, tak jsme si lyžování trochu protáhli :-)

Po obědě některé děti odpočívaly a jiné si dělaly domácí úkoly do školy.

Odpoledne šly děti po družstvech plnit bojovku po Benecku: „Cesta k dobytí letního pólu“ - plnily úkoly, zjišťovaly různé informace a řešily hádanky. Také dnes některé detičky konečně vyzkoušely kluzáky, a že je málo sněhu... vůbec nevadilo :-)

 

No a večer bude– diskotéka :-)

 

Ještě pár perliček: Už začíná být častěji po chatě slyšet: „Já nemůžu najít, já nemám, to není moje... Kde máš bačkory???.. nevím...“. Ale nakonec se vždy vše najde :-)

Malé holčičky se rozhodly, že bude velká legrace, když začnou schovávat vedoucím vysílačky. Baví je pozorovat, jak do nich hovoříme a posloucháme odkud se ozvou (šuplík stolu, ve skříni...). No – máme si svoje věci také hlídat :-) :-)

Pak tu máme holčinu, která pravidelně chodí při jídle na toaletu, a když se nám déle nevracela, šli jsme se podívat – byl z toho krásný koncert: zpívala si vánoční koledy, kývala si tam nožkama a bylo jí fajn :-)

Malé holčičky to tady se všemi opravdu pěkně umí: když se nám venku (někdy i ve vnitř) větší kluci „rozjedou“ (koulování, řádění ve sněhu... ), tak zavelíme k poklidu, což pro malá děvčata pravděpodobně znamená povel – „a teď my“ - šup a už jsou na zádech těch kluků, už po nich hází sníh a nebo jdou za nimi řádit na pokojíčky. Právě se děti připravují na večeři a měla jsem tu několik návštěv kluků s holčičkami na zádech se smíchem. Když jsem se ptala, jestli něco potřebují – tak prý ne, jen se prostě vozí po chatě :-)

Zkrátka je tu stále veselo :-) :-)